הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2009 12:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  רק בשביל החידוד
נושא: רק בשביל החידוד תאריך: 3/20/2009 12:30:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

בנוסף למה שאיתן אמר מרכז הכובד שלך בזמן דיווש בישיבה הרבה יותר קרוב לציר הגלגל האחורי מה שלוחץ אותו לקרקע ובגלל זה יש איבוד אחיזה (פירפור) בזמן דיווש בעמידה איך שלא יהיה הצמיג האחורי יהיה צמוד יותר לקרקע מהקידמי ולכן ניתן להשתמש בצמיג צר יותר מנקודת המבט השנייה הכוח המניע הוא על הגלגל האחורי ולכן התנגדות הגלגול שלו יותר קריטית משל הקידמי בסופו של דבר המשחק עם הצמיגים הוא שאיפה למקסימום אחיזה במינימום התנגדות.


חזרה לפורום