נושא: אין לי קישור אבל... תאריך: 3/20/2009 1:46:00 PM
מחבר/ת: amir fr
יש לי שלדה כזו שנת 2005 בעלת אותו מפרט
נאבה אחורית רוחב 135 מ"מ BB 73 X113 הדסט/סטירר 1 ו- 1/8
יכולות לקבל מזלג 180 מ"מ בלי בעיה
בולם אחורי i2i מ"מ 222 (8.75 אינצ´)
מוט כסא 28.6 מ"מ - שים לב שזו מידה שקשה מאוד למצוא היום אם תצטרך יש לי מוט משומש (קצת קצר) אבל במידת הצורך.... אני עם חבק מוט כסא 35 מ"מ
נראה לי שזהו...
אופני פרירייד מעולות אוכלות דרופים בזלזול, זריזות והיגוי מטוךף!!!! שלדה גבוהה יחסית לטוב ולרע....
:rating: :dead: :rating: :dead:
תתכונן להתאהב :D :D
|