הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2009 3:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תנין ורוד ורוד עם תוכן  תוספת
נושא: תוספת תאריך: 3/20/2009 3:58:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד ורוד

מסכים עם גיא, גם לי הייתה בעיה כזאת בעבר.

התייעצתי עם רוכבים מנוסים ואפילו חשבתי להחליף קראנק לקצר יותר.

חבר מנוסה ממני, המליץ פשוט לסגל לעצמי סגנון רכיבה שנקרא 50/50.

הכוונה היא להתרגל לעובדה שמכשולים טכניים/גינות סלעים/מדרגות וכו´ צריך לעשות כשזרועות הקראנק מקבילות לקרקע (ככה אתה מרוויח את הגובה המירבי של הציר המרכזי שלך). תתרגל את זה קצת, ותראה איך חווית הרכיבה משתפרת פלאים.
אני מודה שזה קצת קשה בתהחלה אבל כמו כל דבר כל את זה לומדים.

תנין ורוד


חזרה לפורום