הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2009 4:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי חדד עם תוכן  מישהו שמע על אופני cube??
נושא: מישהו שמע על אופני cube?? תאריך: 3/20/2009 4:49:00 PM
מחבר/ת: איתי חדד

הייתי פשוט בחנות אופניים בירושלים שמוכרת אופני סקוט. ראיתי שם אופניים שניראים מדהים cube analog disc 2009. בהתחלה חשבתי שמדובר בדגם של סקוט והתפלאתי שלא הצלחתי למצוא אותו באתר של סקוט, ורק עכשיו הבנתי שזו חברה אחרת לגמרי.והם גם מוכרים אותם. הקטע שזה ממש מוזר- האופניים נראים מדהים אבל אין עליהם שום דבר באינטרנט. אפילו ביד שנייה לא ראיתי קטגוריה שלהם. מישהו שמע עליהם? יודע האם זו חברה טובה? או אפילו אם הדגם הספציפי הזה מומלץ?


חזרה לפורום