נושא: לא זו הכוונה תאריך: 3/20/2009 5:42:00 PM
מחבר/ת: איתי חדד
אני מכיר את האתר שלהם. מצאתי אותו ברשת. הבעיה היא לא לקנות את האופניים- הרי מוכרים אותם בחנות סקוט בתלפיות ירושלים. הקטע שאף פעם לא שמעתי את השם שלהם ואני לא מוצא חוות דעת באינטרנט- לא של גולשים שרכשו את האופנים ולא באתרים שנותנים ביקורות. אפילו באתר יד 2 אין קטגוריה שלהם כך שזה ממש מוזר. בגלל זה שאלתי אם מישהו שמע עליהם או יודע האם הם חברה טובה.או אפילו מכיר את הדגם הספציפי הזה (קיוב אנאלוג). אם אני לא טועה זו חברה גרמנית והאופניים מיוצרים בגרמניה כך שזה נדמה לי סימן חיובי משהו.גם האתר שלהם נראה סבבה. אני יודע שזה ישמע דבילי אבל נראה לי שהם יפים מידי כדי להיות לא טובים.. :)
|