טקסט הודעת פורום
| 3/20/2009 7:19:00 PM |
|
נושא: אורך הקראנק תאריך: 3/20/2009 7:19:00 PM
מחבר/ת: ערן ש
תודה על התשובות בעיקרון צודקים אבל לתכנן מראש את מיקום הפדלים לפני הסיבוב נראה לי בעייתי כרגע. האופניים לא נראים לי נמוכים במיוחד (הארו גודל L ) והמוט XT האים ישנם מוטות באורכים שונים ?
|
חזרה לפורום |
|
|