הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2009 8:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  אל תהיה ילד
נושא: אל תהיה ילד תאריך: 3/21/2009 8:00:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ

החלפה של ידיות הקראנק גם לא ממש תעזור לעבירות האופניים מקסימום תאבד 5 ס"מ בנוסף תאבד מומנט דיווש מה שאומר שתצטרך להפעיל יותר כוח בדיווש בשביל אןתה המהירות. חלק מרכיבה טכנית זה לתכנן את קו הרכיבה ומצב האופניים בו.אין מה לעשות שפת גוף ועבודת רוכב הם חשובים לא פחות מאורך הבולם או גובה הBB אז עזוב אותך מעבודה זרה ותשפר את הטכניקה בהצלחה


חזרה לפורום