הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2009 12:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  שמעתי משו על זה
נושא: שמעתי משו על זה תאריך: 3/21/2009 12:45:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

שהידית של ההייז ניין עם הזמן משתחררת וצריך לסגור בחזרה את הבורג כדי שהיא תהיה יורת הדוקה. לפי מ שהבנתי הפתרון הוא לשים דבק לוקטייד על הבורג הזה שמשתחרר(הבורג שמכוון את הידית מתי היא תתחיל לעצור כשאתה סוחט אותה)


חזרה לפורום