טקסט הודעת פורום
| 3/21/2009 12:45:00 PM |
|
נושא: שמעתי משו על זה תאריך: 3/21/2009 12:45:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
שהידית של ההייז ניין עם הזמן משתחררת וצריך לסגור בחזרה את הבורג כדי שהיא תהיה יורת הדוקה. לפי מ שהבנתי הפתרון הוא לשים דבק לוקטייד על הבורג הזה שמשתחרר(הבורג שמכוון את הידית מתי היא תתחיל לעצור כשאתה סוחט אותה)
|
חזרה לפורום |
|
|