טקסט הודעת פורום
| 3/22/2009 9:10:00 AM |
|
נושא: אולי עדיף הספריי תאריך: 3/22/2009 9:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מיים וסבון יעשו את אותה עבודה - אולי עם סיכוי טוב יותר לרעשים מעצבנים בבלימה...
לצלות? לא יודע. אף פעם לא צליתי רפידות או משטחי בלימה...
|
חזרה לפורום |
|
|