טקסט הודעת פורום
| 3/22/2009 10:34:00 AM |
|
נושא: יש יד הורסת שם תאריך: 3/22/2009 10:34:00 AM
מחבר/ת: לואי 8
בשישי רכבתי שם על ההתחלה קרעתי צמיג התבאסתי וחזרתי הביתה [עד שהיה לי גיפ ונהג להקפצות] המסלול על הפנים והמון דברים נהרסו בגלל הגשם ובגלל ידי אדם יאללה שישי אני שם נתן יד
|
חזרה לפורום |
|
|