הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2009 10:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  יש יד הורסת שם
נושא: יש יד הורסת שם תאריך: 3/22/2009 10:34:00 AM
מחבר/ת: לואי 8

בשישי רכבתי שם על ההתחלה קרעתי צמיג התבאסתי וחזרתי הביתה [עד שהיה לי גיפ ונהג להקפצות] המסלול על הפנים והמון דברים נהרסו בגלל הגשם ובגלל ידי אדם יאללה שישי אני שם נתן יד


חזרה לפורום