טקסט הודעת פורום
| 3/22/2009 5:48:00 PM |
|
נושא: תמונה שלי תאריך: 3/22/2009 5:48:00 PM
מחבר/ת: גיל שפורן
סוף סוף יש פורום לקפיצות רק עכשיו נכנסתי לאתר ראיתי(= וגם תמונה שלי ממועדון all ride פאמפ טראק שנמצא ליד ביתי x-up מהרמפת וויפ לא תפסו בסגירה
|
חזרה לפורום |
|
|