טקסט הודעת פורום
3/23/2009 4:21:00 PM
גיל רובינשטיין
אין שום סיבה שהפדאל יהיה למטה בסיבוב...
נושא:
אין שום סיבה שהפדאל יהיה למטה בסיבוב...
תאריך:
3/23/2009 4:21:00 PM
מחבר/ת:
גיל רובינשטיין
הוא אמור להיות מאוזן לקרקע.
חזרה לפורום