הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2009 4:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רובינשטיין עם תוכן  אין שום סיבה שהפדאל יהיה למטה בסיבוב...
נושא: אין שום סיבה שהפדאל יהיה למטה בסיבוב... תאריך: 3/23/2009 4:21:00 PM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין

הוא אמור להיות מאוזן לקרקע.


חזרה לפורום