טקסט הודעת פורום
3/23/2009 7:10:00 PM
ליאור כהן
אני מרמת גן
נושא:
אני מרמת גן
תאריך:
3/23/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת:
ליאור כהן
אני מרמת גן כבר קניתי fit str2 ואני מוכר את שלי ב2200 אם אתה רוצה הם משופרות עם חלקים מטל :suss: :dead:
חזרה לפורום