הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2009 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aviram notea עם תוכן  כאבי ברכיים
נושא: כאבי ברכיים  תאריך: 3/23/2009 8:22:00 PM
מחבר/ת: aviram notea

אני יודע שדיברתם על זה לא פעם , אבל קראתי אחורה ולא מצאתי את מה שאני מחפש

הברך שלי עושה קנקים ( צליל של קנאק ) כשאני לוחץ: בהילוך שמצריך אותי לעמוד או פחות מ 50 סיבובים לדקה

הפסקתי לרכב, חזרתי אבל אני שומר על סיבובים גבוהים יחסית - חיזוק הברך.ולחץ קטן כל הברך, שמעתי סיפורי זוועה על שחיקת סחוס ועוד

איך שומרים על הברך ?
עצות ??




חזרה לפורום