נושא: כאבי ברכיים תאריך: 3/23/2009 8:22:00 PM
מחבר/ת: aviram notea
אני יודע שדיברתם על זה לא פעם , אבל קראתי אחורה ולא מצאתי את מה שאני מחפש
הברך שלי עושה קנקים ( צליל של קנאק ) כשאני לוחץ: בהילוך שמצריך אותי לעמוד או פחות מ 50 סיבובים לדקה
הפסקתי לרכב, חזרתי אבל אני שומר על סיבובים גבוהים יחסית - חיזוק הברך.ולחץ קטן כל הברך, שמעתי סיפורי זוועה על שחיקת סחוס ועוד
איך שומרים על הברך ? עצות ??
|