טקסט הודעת פורום
| 11/7/2002 6:31:00 PM |
|
נושא: תביאי את כולם תאריך: 11/7/2002 6:31:00 PM
מחבר/ת: אילן
אלונה שלום . אני חושב שהיוזמה מבורכת. המשיכי כך ותביאי את כולם (בעילית) וגם בספורט תאתרי את כל הטיפוסים הכי צבעוניים שיש , יכול להיות רעיון לפינה פיגוז...
|
חזרה לפורום |
|
|