הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2009 8:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yariv baram עם תוכן  יש לי כאלו
נושא: יש לי כאלו תאריך: 3/24/2009 8:10:00 AM
מחבר/ת: yariv baram

לאה שלום
יש לי אריאל 2 2007 זוג שני של סארסן שקניתי
את הראשון מחרתי לחבר שדרך אגב מוכר אותם אכשיו במחיר מצחיק (אם תרצי)
אני רוכב XC וקצת AM והם מעולות בשבילי כל עוד אני נשאר בתחום הזה
שידרגתי אותם במחינת מכלולים וישנם מעט זוגות בעלות מבנה XC דומה לאופניים האלו
יש להם אפשרויות לשינוי מכלולים רב כדי להתלבש עליך כמו שצריך
אם תרצי עוד פרטים עשיתי עליהם עבודה מקיפה כולל טיפול גדול על כל האופניים במו ידי אז אפשר לומר שאני מכיר אותם די טוב
לסיכום אם את מתכוונת להשאר בתחומים האלו אני ממליץ לך בחום


חזרה לפורום