נושא: אני לא חושב... תאריך: 3/24/2009 12:12:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
שהם יתנו לך הרבה יותר ממה שכיום המונגוס נותנות לך. איזה אוטרו יש לך כרגע? כמובן שרמת המיכלולים גבוהה יותר אך לא בטוח בכלל שזה מה שישפר לך את חווית הרכיבה ובטח לא מה שיהפוך אותך לרוכבת טובה יותר. שווה לך או לא את ה-5500 ש"ח?זה כבר שיקול שלך בלבד.
|