הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2009 12:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  זה פשוט לא נכון ככלל (AS A RULE)
נושא: זה פשוט לא נכון ככלל (AS A RULE) תאריך: 3/24/2009 12:30:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כאשר רוכבים XC, לפעמים יש סיבובים מהירים וארוכים (ואולי גם בעליה? ) אז קביעה כזו גורפת פשוט לא נכונה.
גם למה אתה קורא ´סיבוב´ ? רדיוס סיבוב של מטר אחד? שניים? 5? 10? יש שוני כתלות בשטח ובסגנון. אולי רוכב DH לא צריך לדווש בסיבוב אבל רוכב XC - בסבירות גבוהה שכן.
או במילים אחרות - טכניקה שתתאים לסגנון (ראה תגובה של תנין ורוד)


חזרה לפורום