טקסט הודעת פורום
| 3/25/2009 12:14:00 AM |
|
נושא: רחובות נסציונה תאריך: 3/25/2009 12:14:00 AM
מחבר/ת: ישי שרעבי
אני לא מוצא רוכבים באיזור... זה קצת עצוב.
אבל לא נורא נצטרך לחיות עם זה...
אלא אם ישנם ואני לא יודע...(עדיף שכך)
על כל מקרה אני פנוי ברוב זמני צרו איתי קשר מי שבאיזור אני מאוד אשמח...
ולגבי באירועים אני אשמח לבוא..
|
חזרה לפורום |
|
|