נושא: ג´יאנט הוא היצרן הגדול בעולם לאופניים תאריך: 3/25/2009 7:50:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ובלי ספק אחד מהאיכותיים. כמה רמות מעל הבסידן שלך.
הבולדר21 הם אופני כניסה, שלא הייתי ממליץ עליהם לרכיבת שטח - אבל לרכיבת יוממות עירונית לרוכב כבד, בהחלט יספיקו.
בולם זעזועים קדמי הוא לא חיוני בעיר, אבל בונוס נחמד. ההילוכים יהיו כנראה יותר אמינים, אבל לא משהו שהייתי יורד איתו לשטח, בעיקר בגלל יחסי העברה (לעיר כמו תלאביב זה סבבה. לירושליים או חיפה הייתי חושב שוב...) שלדה וגלגלים חזקים מספיק לרכיבה רגועה על מפגעי העיר.
שדרוג משמעותי ביותר.
|