הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2009 10:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aviram notea עם תוכן  תודה נועם
נושא: תודה נועם  תאריך: 3/25/2009 10:01:00 AM
מחבר/ת: aviram notea

תודה על ההמלצה החמה

אני לא אוהב כל כך רופאים :
אני מניח שהרופא ישלח אותי לעוד רופא
שיעשה צילום ואז אולי מיפוי ואז יגיד לי שאין מה לעשות בעניין או שאני צריך ניתוח שגם הוא ישאיר אותי במצב הראשוני : קנאקים בברך .

תודה ויום נעים
אבירם


חזרה לפורום