נושא: תודה נועם תאריך: 3/25/2009 10:01:00 AM
מחבר/ת: aviram notea
תודה על ההמלצה החמה
אני לא אוהב כל כך רופאים : אני מניח שהרופא ישלח אותי לעוד רופא שיעשה צילום ואז אולי מיפוי ואז יגיד לי שאין מה לעשות בעניין או שאני צריך ניתוח שגם הוא ישאיר אותי במצב הראשוני : קנאקים בברך .
תודה ויום נעים אבירם
|