נושא: נגעת בנקודה הכואבת תאריך: 3/25/2009 10:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש המון סוגים, וההבדלים לא גדולים. הגובה, אכן, משמעותי. לגובה שלך L של רוב היצרנים יהיה קטן מדי. כדאי מאוד לקחת סיבוב קצר עם האופניים, ולחוש את תנוחת הרכיבה. לא כדאי להתפשר בעניין הזה - יש לזה גם השלכות בריאותיות.
אופניים לנשים לא מאופיינים אחרת - פשוט לודא שהמידה מתאימה (S של רוב היצרנים גבולי לגובה 1.60) ושתנוחת הרכיבה נוחה.
בכל מקרה, לא תמיד מה שנוח לאחד מתאים לאחר.
כדאי לעבור יותר מחנות אחת, כדי להבין מה האפשרויות, ולנסות כמה זוגות שונים. גם בלי להיות בוחן אופניים מדופלם תוכל לחוש לאיזה זוג אתה מתחבר יותר, גם אם לא תמיד תדע להסביר את זה... אם אחרי חיפוש כזה עדיין תתלבט בין שניים-שלושה זוגות שהתחברת אליהם, תוכל להתייעץ שוב בפורום, להחלטה סופית.
|