הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2009 12:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מצחיק אבל...
נושא: מצחיק אבל... תאריך: 3/25/2009 12:47:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אצלי אין אפילו 24 הילוכים...אני על 18 :D
:laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום