הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2009 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  A L עם תוכן  איזה דגם זה?
נושא: איזה דגם זה? תאריך: 3/25/2009 2:15:00 PM
מחבר/ת: A L


האם כדאי לקנות אותו או שב1500 בערך אוכל לקנות אופני ז"ק בעלי חלקים איכותיים יותר?

אני חושב שבתור התחלה אני לא הולך להתפרע יותר מידי, בעיקר שבילים סלולים וקצת עליות.


חזרה לפורום