טקסט הודעת פורום
| 3/25/2009 2:15:00 PM |
|
נושא: איזה דגם זה? תאריך: 3/25/2009 2:15:00 PM
מחבר/ת: A L
האם כדאי לקנות אותו או שב1500 בערך אוכל לקנות אופני ז"ק בעלי חלקים איכותיים יותר?
אני חושב שבתור התחלה אני לא הולך להתפרע יותר מידי, בעיקר שבילים סלולים וקצת עליות.
|
חזרה לפורום |
|
|