נושא: בבקשה... תאריך: 3/25/2009 7:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
http://www.manitoumtb.com/guides/Forks/2007%20Manitou%20Fork%20Service%20Manual.pdf?cvar1=3%2F25%2F2009+10%3A01%3A24+AM
גם לי יש סטאנס FLOW, והטיפול בו פשוט למדי - מלבד הצורך בבוקסה בעלת דופן דקה מאוד כדי לפרק את חוגת שינוי המהלך. אני פשוט קניתי בוקסה נוספת, ושייפתי את קצותיה...
|