נושא: מי יכול להסביר לי קצת על קיצור מהלך בולם ? תאריך: 3/25/2009 7:15:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
בזמן האחרון עברתי לרכיבת סטריט ואורבן .. עכשיו רציתי לדעת מה התהליך של קיצור בולם. האם ניתן לקצר כל בולם ? איך זה הולך ? האם אני מקצר בולם מ 160mm ל 100 או 80 mm אני פוגע בכיוונונים שלו. למשל .. אני לוקח בולם פוקס פלואט 36 160mm ומקצר אותו ל 100. איך עשו את זה בחנות ? מה עשו בשביל להוריד אותו ל 100 mm ואם זה פוגע בבולם מבחינה טכנית ותפעולית. תודה מראש ! ידין.
|