הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2009 7:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מי יכול להסביר לי קצת על קיצור מהלך בולם ?
נושא: מי יכול להסביר לי קצת על קיצור מהלך בולם ? תאריך: 3/25/2009 7:15:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

בזמן האחרון עברתי לרכיבת סטריט ואורבן ..
עכשיו רציתי לדעת מה התהליך של קיצור בולם.
האם ניתן לקצר כל בולם ?
איך זה הולך ?
האם אני מקצר בולם מ 160mm ל 100 או 80 mm אני פוגע בכיוונונים שלו.
למשל ..
אני לוקח בולם פוקס פלואט 36 160mm ומקצר אותו ל 100. איך עשו את זה בחנות ? מה עשו בשביל להוריד אותו ל 100 mm ואם זה פוגע בבולם מבחינה טכנית ותפעולית.
תודה מראש ! ידין.


חזרה לפורום