טקסט הודעת פורום
| 3/25/2009 7:42:00 PM |
|
נושא: בבקשה... תאריך: 3/25/2009 7:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
http://www.manitoumtb.com/guides/Shocks/2007/2007%20Manitou%20Shock%20Service%20Manual%20-%20Rev%20NC.pdf?cvar1=3%2F25%2F2009+10%3A05%3A06+AM
בבולמים אחוריים של מאניטו אין לי נסיון, אז לא יכול לתת טיפים...
|
חזרה לפורום |
|
|