נושא: מצטרף להמלצה תאריך: 3/25/2009 10:00:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
לדעתי אחת החנויות הזולות והמקצועיות בארץ. לבעל החנות קוראים עמוס והוא איש אמין שלא ינסה למכור לך אופנים יקרות אלא את האופנים הטובות ביותר ביחס לתקציב שלך ולדרישות לשך.
עוד נקודה למחשה- כל חנות מייבאת חברות אחרות. ככל שתסתובב ביותר חנויות תוכל לצבור ידע גדול יותר במוצרים השונים שיש בשוק.
|