נושא: נסה TREK תאריך: 3/26/2009 5:43:00 AM
מחבר/ת: גיא ענבל
יש לטרק דגמי כניסה ז"ק מעולים. אלו אופניים עמידות תנסה באתר: http://www.ctc.co.il/?CategoryID=170&ArticleID=38&Page=1 אני הייתי ממליץ לך להשקיע קצת יותר וללכת במקום על ה 3700 אלא על ה 4500 הסטנדרטיות אלו אופניים חזקות(ניקיתי איתם דרופים של מטר...ואני שוקל 96 קילו´) אמינות קלות לשדרוג (מגיעות עם נבה מתאימה להוספה של דיסק) יש עליהם אחריות שלא פחות חשוב לציין גם את האיכות בשירות בעיקר של הסניף בגן שמואל... מומלץ בחום גיא
|