הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 10:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  A L עם תוכן  תודה רבה, עכשיו יש לי במה להאחז..
נושא: תודה רבה, עכשיו יש לי במה להאחז.. תאריך: 3/26/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: A L

בנוסף אשמח לקבל עוד המלצות.
יותר מאוחר אני אקרא את המפרטים שלהם.

אם אמתח את התקציב אקבל אופניים הטובות משמעותית מ 2 הדגמים שהמלצת לי?

שוב המון תודה.


חזרה לפורום