טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 10:09:00 AM |
|
נושא: תודה רבה, עכשיו יש לי במה להאחז.. תאריך: 3/26/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: A L
בנוסף אשמח לקבל עוד המלצות. יותר מאוחר אני אקרא את המפרטים שלהם.
אם אמתח את התקציב אקבל אופניים הטובות משמעותית מ 2 הדגמים שהמלצת לי?
שוב המון תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|