טקסט הודעת פורום
3/26/2009 10:10:00 AM
גיא בראל
טוב נו....
נושא:
טוב נו....
תאריך:
3/26/2009 10:10:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
את זה שלא התפתחת ועלית בסולם האבולוציוני זה אנחנו כבר יודעים :p
סתאאאאאם ת´אמת גם אני הייתי עם 16 על הבאנשי עד לפני שנה.
חזרה לפורום