הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  טוב נו....
נושא: טוב נו.... תאריך: 3/26/2009 10:10:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

את זה שלא התפתחת ועלית בסולם האבולוציוני זה אנחנו כבר יודעים :p
סתאאאאאם ת´אמת גם אני הייתי עם 16 על הבאנשי עד לפני שנה.


חזרה לפורום