נושא: עזוב אותך... תאריך: 3/26/2009 10:15:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
מה "ההגדרה",ספר לנו היכן אתה רוכב? אתה אוהב להשתולל או "רק" נהנה לרכב למרחקים? אוהב סינגלים או אוהב לטפס בשבילים לבנים? מעוניין באופני שיכוך מלא או שזנב קשיח "מספיק טוב" בשבילך? בואנה אתה חתיכת שחיף,1.80 על משקל 60 :eek: אתה שוקל כמו הרגל שלי :laugh:
|