הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  אז ככה:
נושא: אז ככה: תאריך: 3/26/2009 10:19:00 AM
מחבר/ת: שלומי

חתיכת רגל יש לך הא? :cool:

עוד לא יצי לי לרכב, יצא לי לשמוע סיפואים של חבר שרוכב בשבילים ובשטח.
הוא רוכש על אופני שיכוך מלא שנמצאות הרבה מעבר לתקציב שלי. אני לא מתימר לבצע את כל מה שהוא עושה כולל קפיצות של מטר באויר אבל כן רוצה לשמור על קצב ולהנות



חזרה לפורום