הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 10:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  במקרה כזה...
נושא: במקרה כזה... תאריך: 3/26/2009 10:29:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

שאין לך ניסיון ברכיבת שטח כלל הייתי ממליץ לך להתחיל עם אופני זנב קשיח
שבתקציבך תוכל לרכוש אופניים מיד שניה עם מכלולים טובים ומה שגם אופניי זנב קשיח
"ילמדו" אותך לפתח טכניקת רכיבה ושליטה באופניים בצורה טובה יותר.
אגב עם הזנב קשיח שלי יוצא לי לקפוץ "קצת" יותר ממטר.


חזרה לפורום