נושא: אוקי אז אני אמשיך לשאול ברשותך: תאריך: 3/26/2009 10:38:00 AM
מחבר/ת: שלומי
אין לי כל כך מושג איזו חברה יותר טובה וכל הידע מסתכם ב 5 ימי קריאה של הרבה חומר באתר הזה ובעוד כמה אחרים. האם אופני זנב קשיח יהיו יותר טובות מאופני השיכוף המלא של החברה שהזכרתי שנמכרות ברוזן אנד מינץ באזור ה- 3000 ש"ח.
במידה ואלך על המלצתל לזנב קשיח האם חדשות או יד שניה ואעל אילו חברות כדאי להסתכל?
האם ניתן לרכו אופני זנב קשיח ולשדרג במהשך את השילדה כמובן לפי הצורך לשיכוח מלא?
|