הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לדעתי...
נושא: לדעתי... תאריך: 3/26/2009 10:52:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

בגלל שעוד לא התנסת ברכיבת שטח ואתה אפילו לא יודע
אם תתחבר לזה יד שניה עדיף גם מהסיבה שתקבל ביד שניה
על אותו סכום שהקצבת "חבילה" טובה יותר.
תוציא לך מהראש שאופני שיכוך מלא טובים יותר מזנב קשיח!
תיראה ותחטוף אותם:
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=95352#Image


חזרה לפורום