נושא: אני חייב לשבח אותך על העזרה והרצון הטוב... תאריך: 3/26/2009 10:59:00 AM
מחבר/ת: שלומי
ראיתי את האופניים בקישור. אני אצור קשר עם המוכר. האם מתוך מגוון האופניים למכירה שיש באתר אתה יכול להמליץ לי על עוד אלטרנטיבה? גם משהו בסכום של 2500 יכול להיות מצויין עוד יותר.
שוב תודה רבה על העזרה
|