הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  עזוב...
נושא: עזוב... תאריך: 3/26/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

אתה לא מכיר אותי,זה רק ניראה שאני בחור טוב,תשאל את איתן ברמן :laugh:
בגדול לגובה שלך אתה צריך מידה L לדעתי אבל תמיד,תמיד,תמיד צריך לרכב
על האופניים מעט על מנת להרגיש שאתה לא מתוח מדי או קצר עליהם.
בלוח יד שניה קיימים עוד המון כאלו אך זה ספציפית ממש קפץ לי לעין,עיסקה מעולה
לאופנייים מהנים מאוד.
אני אפשפש עוד קצת בלוח.


חזרה לפורום