נושא: לגבי האופניים של שווין תאריך: 3/26/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה מדבר על שווין רוקט - השלדה מצויינת וחזקה, המפרט בסיסי, אבל מספיק להתחלה. מבחינתי בהחלט בסיס טוב לשדרוגים בהמשך, אם אתה מתחבר לשלדה. ואם אכן כך - מדובר באופנים שעולים קצת מעל 2000ש"ח, ובסכום הזה יהיה לך קשה למצוא משהו מקביל ברמתו, אפילו במשומשים. אם אתה נופל על הזדמנות - סבבה, אבל משומש זה כמעט תמיד ללא אחריות.
במשקלך הזעום כל זוג אופניים יהיה מספיק חזק, עד שתתחיל לקפוץ מעל מטר, נניח. אני כבד ממך ב150%, והרוקט סחבו אותי בכבוד במשך כמעט שנה.
אבל גם אני חושב שעדיף ז"ק, בתור התחלה. במיוחד אם אתה לא יודע האם תתאהב בנושא, ומה יהיה הסגנון המועדף עליך - שישליך גם על האופניים שאליהם תרצה, אולי, להשתדרג.
מקוה שעזרתי...
|