הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לגבי האופניים של שווין
נושא: לגבי האופניים של שווין תאריך: 3/26/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה מדבר על שווין רוקט - השלדה מצויינת וחזקה, המפרט בסיסי, אבל מספיק להתחלה. מבחינתי בהחלט בסיס טוב לשדרוגים בהמשך, אם אתה מתחבר לשלדה.
ואם אכן כך - מדובר באופנים שעולים קצת מעל 2000ש"ח, ובסכום הזה יהיה לך קשה למצוא משהו מקביל ברמתו, אפילו במשומשים.
אם אתה נופל על הזדמנות - סבבה, אבל משומש זה כמעט תמיד ללא אחריות.

במשקלך הזעום כל זוג אופניים יהיה מספיק חזק, עד שתתחיל לקפוץ מעל מטר, נניח. אני כבד ממך ב150%, והרוקט סחבו אותי בכבוד במשך כמעט שנה.

אבל גם אני חושב שעדיף ז"ק, בתור התחלה. במיוחד אם אתה לא יודע האם תתאהב בנושא, ומה יהיה הסגנון המועדף עליך - שישליך גם על האופניים שאליהם תרצה, אולי, להשתדרג.

מקוה שעזרתי...


חזרה לפורום