טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 11:13:00 AM |
|
נושא: גם אלו נראות נחמדות תאריך: 3/26/2009 11:13:00 AM
מחבר/ת: שלומי
נראה לי שלצרכים שלי יספיקו משהו כזה. גם המחיר יותר נוח אני חייב לומר. אני אנסה לתאם איתו. מה לגבי המידה? המידה ואני נפגש איתו איך אני מוודא שהגודל מתאים לי?
אשמח לעוד אופציות תודה על העזרה
שלומי
|
חזרה לפורום |
|
|