טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 11:26:00 AM |
|
נושא: אחד ששוה להתאמץ... תאריך: 3/26/2009 11:26:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
ולהתמקח עליו,אופניים מדהימים להכל...כמעט ;) הם גם ניראים מאובזרים מעולה http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=95237#Image
|
חזרה לפורום |
|
|