טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 11:32:00 AM |
|
נושא: תודה על העזרה תאריך: 3/26/2009 11:32:00 AM
מחבר/ת: שלומי
איזו מידה עלי לחפש?
אשמח לקבל עוד אופציות שכדאי לשים לב אליהם. אני חייב לומר שכבר מדגדג לי באצבעות לצאת לרכיבה בסוף השבוע וזה משגע אותי :)
תודה על העזרה
|
חזרה לפורום |
|
|