טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 11:36:00 AM |
|
נושא: עם 1.80 מתאים לך L אצל רוב היצרנים תאריך: 3/26/2009 11:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אולי M.
באינטשים באופני XC מדובר על בין "17 לבין "19, אבל יתכנו חריגות. מסכים עם גיא לגבי מדידה - בשום מקרה לא לקחת אופניים שלא רכבת עליהם קצת, ווידאת שתנוחת הרכיבה נוחה לך.
|
חזרה לפורום |
|
|