טקסט הודעת פורום
3/26/2009 11:57:00 AM
גיא בראל
"שים לב אפריים"...
נושא:
"שים לב אפריים"...
תאריך:
3/26/2009 11:57:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
הוא לא מתכוון לרדת איתם לשטח.
חזרה לפורום