טקסט הודעת פורום
| 3/26/2009 2:09:00 PM |
|
נושא: זה אותו קישור.... תאריך: 3/26/2009 2:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
L של הארו יותר ארוך מהמקובל אצל אחרים - ויש סיכוי שיהיה לך ארוך מדי.
חוץ מזה נשמע טוב - במחיר הגיוני, לא פחות. לא ברור מהמודעה מהם השיפורים, אבל מחיר אופניים כאלה חדשים לא היה הרבה יותר ממה שהוא דורש....
|
חזרה לפורום |
|
|