הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה אותו קישור....
נושא: זה אותו קישור.... תאריך: 3/26/2009 2:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

L של הארו יותר ארוך מהמקובל אצל אחרים - ויש סיכוי שיהיה לך ארוך מדי.

חוץ מזה נשמע טוב - במחיר הגיוני, לא פחות. לא ברור מהמודעה מהם השיפורים, אבל מחיר אופניים כאלה חדשים לא היה הרבה יותר ממה שהוא דורש....


חזרה לפורום