נושא: מתלבט על ז"ק. תאריך: 3/26/2009 2:25:00 PM
מחבר/ת: יששכר וייס
שלום לכולם. כרגע יש לי hardrock יד שניה. אני נוסע כל יום לעבודה (חצי שעה כל כיוון). הרבה מדרכות, וקצת שדות (לא משהו מסובך).
אני רוצה לעלות רמה, אבל להישאר בז"ק (לדעתי זה נכון בשבילי).
אני מתלבט בין: Gary Fisher Marlin Disc (ולהחליף את המעצור המכני בדאור הידראולי). Rockhopper (ולהחליף את המעצור ההידראולי טקטרו בדאור הידראולי). או אולי לעלות קצת במחיר ולקנות Trek 6500 Disc.
אגב, רכבתי על ה- rockhopper, על המרלין וה- Tassajara, והכי אהבתי את ה- Rockhopper.
מה אתם אומרים? אני ממש זקוק לעזרה! יש עוד אופניים שאני לא מכיר ששווה לבדוק????
|