הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 5:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  הייתי באותו מצב לפני שלושה חודשים
נושא: הייתי באותו מצב לפני שלושה חודשים תאריך: 3/26/2009 5:38:00 PM
מחבר/ת: שי ס

אבל את ההחלטה הסופית קיבלתי כשגנבו לי את האופני בית-עבודה (טרק 4500)...
ואז הלכתי לקנות תוך מחשבה על שדרוג.
קניתי זוג מדהים - גם ז"ק, קומנסל סופרנרמל... והאמת שכיף, אבל זה באמת יותר מדיי לעבודה.
תחשוב על
1. איפה אתה חונה וקושר אותם והאם תהיה רגוע כאשר דגם יקר יותר יושב שם ומחכה? אני מכניס אותם למשרד.
2. לחצי שעה רכיבה לעבודה, האם הברקסים שלך לא מספיקים? לי הספיק Vברקס שימנו LX עם רפידות של COOLSTOP.

היום בדיעבד ברור לי שהגזמתי (אבל כוסומו).
אם אלו האופניים היחידים שלך תפנק עד הסוף, בלי שדרוגים אח"כ. אם זה זוג שני רק לעבודה, תרכב על ההרדרוק עד שיתפרקו.

תהנה


חזרה לפורום