נושא: אם אתה לא מתחרה תאריך: 3/26/2009 6:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואם אתה מתכוון גם ללכת עם הנעליים - קח דו שימושיות.
אני עם דו שימושיות הולך לפעמים ימים שלמים, וגם במשרד הן לא גורמות להרמת גבות. זה בודאי יתרון במסלולים שמצריכים גם הליכה. אבל הן רכות, וממש מרגישים את הגמישות הזו כשמפדלים לאורך זמן. זה המחיר...
|