הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 6:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם אתה לא מתחרה
נושא: אם אתה לא מתחרה תאריך: 3/26/2009 6:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ואם אתה מתכוון גם ללכת עם הנעליים - קח דו שימושיות.

אני עם דו שימושיות הולך לפעמים ימים שלמים, וגם במשרד הן לא גורמות להרמת גבות.
זה בודאי יתרון במסלולים שמצריכים גם הליכה.
אבל הן רכות, וממש מרגישים את הגמישות הזו כשמפדלים לאורך זמן. זה המחיר...


חזרה לפורום