נושא: שני דברים תאריך: 3/26/2009 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לגבי ההארדרוק - למה להחליף? גם זו שלדה משובחת, ששוה שדרוגים. אנשים מביאים אותה לרמות ממש גבוהות, ומרוצים.
אבל אם יותר זול להחליף, או שאתה לא ממש אוהב את הגיאומטריה של ההארדרוק, זו סיבה מצויינת להחלפה....
ולגבי ההתלבטות: אם אהבת יותר את הרוקהופר - למה לקחת משהו שאהבת פחות?
|