הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2009 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יששכר וייס עם תוכן  תודה על התגובות
נושא: תודה על התגובות תאריך: 3/26/2009 9:00:00 PM
מחבר/ת: יששכר וייס

א. אני מכניס אותם למשרד, ולידי יש stumpjumper fsr pro, אז אני לא דואג בקשר לגניבה.
ב. אני מתלבט, כי אני לא מכיר את הכל, ורציתי לדעת אם יש דברים שפספסתי.
ג. זה הולך להיות הזוג היחידי שלי, ואני מתכוון לעשות איתם קצת יותר מעבודה, כשיהיה לי זמן.

אני רואה את זה ככה:
אם זה כלי התחבורה היחידי שלי, אני רוצה שהוא יהיה נוח וקל ואיכותי וכיפי.

והיום ההרדרוק שלי קצת כבדות לי, וקצת חורקות, וחשבתי שאם אני אשדרג, בסוף יצא לי יותר זול לקנות משהו חדש עם כל השדרוגים שאני רוצה.


חזרה לפורום